Foutmeldingen

Mijn foto is van lage kwaliteit, wat nu?

Als uw foto van lage kwaliteit is adviseren wij u om een grotere foto te kiezen. Indien u deze niet heeft dan kunt u toch voor kiezen om de taart met lage kwaliteit foto te bestellen. U loopt dan wel het risico op een minder aantrekkelijke foto op uw taart. Uw gebaksafdeling is hier niet verantwoordelijk voor.

Mijn geuploade foto blijkt ‘niet bruikbaar’, wat nu?

Blijkbaar is de door u aangeleverde foto niet geschikt voor ons systeem. Wij adviseren u om een andere foto te kiezen en deze opnieuw te uploaden.

Ik ben vergeten mijn bestelling te activeren, wat nu?

U dient binnen 2 uur uw bestelling activeren. Doet u dit niet dan vervalt u bestelling. U kunt dan opnieuw de bestelprocedure doorlopen. Vergeet niet om de link te activeren die u in uw mailbox ontvangt.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van Cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten